Bekijk profielpagina

@SLAM - #voorjougelezen #42

@SLAM - #voorjougelezen #42
Editie #42 
Was mijn nieuwe logo je al opgevallen eigenlijk? Sinds issue #41 heeft mijn mailing een nieuwe smoel. Het leesvoer blijft hetzelfde: waardevol. Vandaag een goed stuk over the attention web, een interessant model over data story telling en een zeer vermakelijk stuk over een bureau dat doet in crowds on demand

Social
“Our current version of the internet lives and breaths off a currency of human attention. With the success and failure of many internet companies predicated on how much of a person’s time they can capture. ”
Social media wil onze tijd, niet ons geld
De toekomst zonder apps
“I don’t know what that is.”
Technology is vooral gemaakt voor mannen
Content
Data Storytelling
The Washington Post en longreads
En verder...
“Is curating a version of yourself on Facebook any less fake than pretending to be a superfan of a life coach? ”
Dit bedrijf organiseert mensenmassa's voor je
“Compare the normal person’s life to Steve Jobs, Elon Musk, Jeff Bezos, and you come to the conclusion that you’re a nobody. That’s bullshit. You don’t have to change the world as historical figures have done. ”
"Why I Decided To Quit My Corporate Job 365 Days Ago"
Stéphan Lam

Als 'professional reader of the internet' lees ik veel artikelen. Sterker nog, ik heb ze #voorjougelezen, zodat jij niet meer op zoek hoeft te gaan voor het neusje van de zalm. Ik deel alleen zaken die ik écht gelezen heb en écht de moeite waard vind om te delen. Onderwerpen: digital marketing / social media / tech / innovation / productiviteit / muziek / fotografie. Veel plezier met #voorjougelezen.