Bekijk profielpagina

@SLAM - #voorjougelezen 88

@SLAM - #voorjougelezen 88
Editie #88 
Bedankt voor het massaal op de duimpjes klikken in de vorige editie! Goed om te zien dat #voorjougelezen zoveel ‘thumbs ups’ krijgt!
Ik vroeg mij af waarom we nog steeds een gloeilamp gebruiken voor het visualiseren van een idee, en kwam op een paar interessante artikelen uit.
Verder een artikel over de grote internetjongens in China die steeds meer over de grens aan het kijken zijn. Ook lees je over employee advocacy, waar gamification en personal branding vaak onderdelen van zijn.
Tot slot nog een geweldige korte film, die ik erg grappig en ingenieus in elkaar vind zitten.
Veel lees- en kijkplezier
PS. Vanaf deze week kun je #voorjougelezen delen via http://digest.voorjougelezen.nl, dat is wel zo makkelijk!

Ideeën
Waarom is de 'gloeiamp' symbool voor een idee?
Oude ideeën zijn vaak beter dan verse ideeën
Digital / social
Trump medewerkers trappen in nepmail
De wereld lonkt voor de grote internetjongens uit China
Employee Advocacy
Waarom gamification op het werk geen goed idee is
Personal branding als redder voor corporate marketing
Even tussendoor: Ik ben zelfstandige en bied content/social strategie, employee advocacy-programma’s/workshops en 1:1 ondersteuning aan management. Lees meer op http://www.stephanlam.nl
En verder...
Videocliptip: Lil Dicky -“Pillow Talking”
Streetart is goed voor een stad (video)
Stéphan Lam

Als 'professional reader of the internet' lees ik veel artikelen. Sterker nog, ik heb ze #voorjougelezen, zodat jij niet meer op zoek hoeft te gaan voor het neusje van de zalm. Ik deel alleen zaken die ik écht gelezen heb en écht de moeite waard vind om te delen. Onderwerpen: digital marketing / social media / tech / innovation / productiviteit / muziek / fotografie. Veel plezier met #voorjougelezen.