Soms sla ik wel eens een weekje over, zoals vorige week (druk, druk, druk, je kent het wel) en volgende week (Filmfestival in Rotterdam!). Maar deze week heb ik weer een paar mooie stukken voor je!
De eerste drie laten je met een andere bril kijken naar online adverteren, het opheffen van een merk en Twitter. En ze zijn nog gewoon in het Nederlands ook.
Daarnaast is Edelman Trust Barometer 2019 uit. Jaarlijks interessante kost. Verder deel ik iets over de #10yearchallenge. Zitten hier andere bedoelingen achter (het lijkt wel een conspiracy threory) en bekijk je een video over Nike Adapt, met Jasum Tatum van de Boston Celtics.
Veel leesplezier!
PS. Ga je naar het #IFFR? Hier een paar persoonlijke tips: Rafiki, Pájaros de verano, I Used to Be Normal: A Boyband Fangirl Story, Rosie, Bathtubs Over Broadway, It All Begins with a Song: The Story of the Nashville Songwriter, Out of Tune, Present.Perfect en BNK48: Girls Don’t Cry. Ben je daar ook, stuur een berichtje om een bakkie te doen!