Bekijk profielpagina

#voorjougelezen 157 - Yelp en reviews / content marketing / Insta's algoritme / user generated content / clickbait / Death Valley

#voorjougelezen 157 - Yelp en reviews / content marketing / Insta's algoritme / user generated content / clickbait / Death Valley
Editie #157 
Na een paar weken in Nevada en California, inclusief het vervullen van een jongensdroom om een NBA Finals wedstrijd bij te wonen, ben ik weer geland in Nederland. Tijd om #voorjougelezen weer te verzenden!
Deze week gaat het veel over social media en content. Het eerste artikel is om te smullen (ook als je niet van pizza houdt) en is hilarisch en triest tegelijk. Verder lees je hoe Facebook groepen gebruikt worden om geld te ontvangen en heb ik een aantal leerzame artikelen voor mensen die zich bezighouden met content (marketing)/social media. Tot slot: een mooi stuk over Death Valley, waar ik een paar weken geleden zo van genoten heb.
Veel leesplezier!

Dit restaurant vraagt om 1-ster Yelp reviews
Geldvragers in Facebook groepen
User generated content: waarom het werkt
De meest populaire social platforms geanimeerd
Is organische social media dood?
Zo werkt het algoritme van Instagram
This one weird trick will help you spot clickbait - Jeff Leek & Lucy McGowan
This one weird trick will help you spot clickbait - Jeff Leek & Lucy McGowan
En verder...
Mijn ontdekking: Death Valley’s
Stéphan Lam

Als 'professional reader of the internet' lees ik veel artikelen. Sterker nog, ik heb ze #voorjougelezen, zodat jij niet meer op zoek hoeft te gaan voor het neusje van de zalm. Ik deel alleen zaken die ik écht gelezen heb en écht de moeite waard vind om te delen. Onderwerpen: digital marketing / social media / tech / innovation / productiviteit / muziek / fotografie. Veel plezier met #voorjougelezen.