Bekijk profielpagina

#voorjougelezen 163 - Tumblr / Waste part / Personal Ethos / Drop-off optimization / Funko Pop / VHS

#voorjougelezen 163 - Tumblr / Waste part / Personal Ethos / Drop-off optimization / Funko Pop / VHS
Editie #163 
Beste lezer, zelf vind ik dit een hele mooie editie van #voorjougelezen omdat er veel goede artikelen instaan over online deze week, zoals . Wat dacht je hiervan? Een column over Tumblr, een kritische kijk op online marketing, een kritische kijk op de term Personal Branding, een blogtip, Twitter -en Facebooknieuws en twee artikelen over (online) businesses die het momenteel goed doen. Tot slot: de meest vreemde manier om een video uit te brengen en een gave campagne van de Duitse NS.
Veel leesplezier!

Wie draaide Tumblr de nek om? Wij met z'n allen.
It’s the waste part that works (NL)
Personal branding is een rare term
Voorkom hoge bounce rates
Meer macht over je data met 'Off-Facebook Activity'
Twitter test de mogelijkheid om topics te volgen
Het probleem met online producten uit China
Funko Pop Vinyl: een $686 miljoen business
Een documentaire die alleen op VHS uitgebracht is. In 2019.
German Rail - No Need to Fly – Around the World in Germany
German Rail - No Need to Fly – Around the World in Germany
Stéphan Lam

Als 'professional reader of the internet' lees ik veel artikelen. Sterker nog, ik heb ze #voorjougelezen, zodat jij niet meer op zoek hoeft te gaan voor het neusje van de zalm. Ik deel alleen zaken die ik écht gelezen heb en écht de moeite waard vind om te delen. Onderwerpen: digital marketing / social media / tech / innovation / productiviteit / muziek / fotografie. Veel plezier met #voorjougelezen.