Bekijk profielpagina

#voorjougelezen 171 - Nieuwsbrieven / TikTok / Gepersonaliseerde marketing / Fortnite / Twitter / Je levensdoel

#voorjougelezen 171 - Nieuwsbrieven / TikTok / Gepersonaliseerde marketing / Fortnite / Twitter / Je levensdoel
Editie #171 
Hallo beste lezer, vandaag duiken we in de wereld van de nieuwsbrief. Een succesvol medium, het feit dat je dit leest bewijst het. Ook lees je over een publiciteitsstunt van Fortnite, hoe je kunt starten met TikTok en hoe klanten graag gepersonaliseerde content willen ontvangen. De categorie ‘En verder…’ gaat vooral over Twitter.
Veel leesplezier!

Nieuwsbrieven zijn hot!
Alles over e-mail-newsletter start-ups
Betaalde nieuwsbrieven zijn succesvol
Na deze twee stukken over nieuwsbrieven ben ik eigenlijk wel benieuwd… Niet dat ik het van plan ben, maar zou je voor #voorjougelezen willen betalen?
Marketing, social & online
Een zwart gat als publiciteitsstunt
Klanten willen gepersonaliseerde marketing op deze manier
Starten met TikTok
En verder...
Doel van je leven
Twitter: Kevin Durant is on a hot streak
Stiktstofdebat draadje op Twitter
Simon Van Teutem
Het voeren van het stikstofdebat - een draadje:

Ik word ongelooflijk moe van het gebrek aan diepgang in de strijd die twee kampjes op Twitter aan het voeren zijn over het stikstofdebat en het inkrimpen van de veestapel. Twee punten. (1/16)
⎝Stéphan Lam⎠
😀Achter mijn laptop.
⚡️Genoeg accu.
😑Warning: accu bijna leeg. Ik red het nog wel even.
⚠️Tweede waarschuwing. Lader zoeken.
🥴Waar lag dat ding nou.
🤗Lader gevonden.
🏃‍♂️ Duik: lader in het stopcontact.
😡Snoertje lader in lapt
Stéphan Lam

Als 'professional reader of the internet' lees ik veel artikelen. Sterker nog, ik heb ze #voorjougelezen, zodat jij niet meer op zoek hoeft te gaan voor het neusje van de zalm. Ik deel alleen zaken die ik écht gelezen heb en écht de moeite waard vind om te delen. Onderwerpen: digital marketing / social media / tech / innovation / productiviteit / muziek / fotografie. Veel plezier met #voorjougelezen.