Bekijk profielpagina

#voorjougelezen 217 - verliesaversie / muisbewegers / cookiekiller / thought leadership / complotdenken

#voorjougelezen 217 - verliesaversie / muisbewegers / cookiekiller / thought leadership / complotdenken
Editie #217 
Hallo beste lezer,
Tegenwoordig stuur ik je met onregelmaat de #voorjougelezen ‘kennisbrief’ waarop je geabonneerd bent. Mijn voornemen is er iets meer regelmaat in te brengen. Dus blijf hangen!
Ik merk dat ik door het lezen van onderstaande artikelen zelf weer een hoop heb geleerd. Zoals over het onderwerp behavioral design, waar marketeers een hoop kennis vandaan halen. Daarnaast heb ik weer een aantal productiviteitstips voor je, waaronder een hele praktische (die je niet wil missen!)
Zelf schreef ik - naar aanleiding van een onderzoek van Edelman en LinkedIn - een artikel over kennisleiderschap en content. Hierin beschrijf ik welke content gewenst is in een b2b-omgeving.
Tot slot een grappige website, die op basis van kunstmatige intelligentie bepaalt of je goed bezig bent én twee artikelen over complotdenken, een onderwerp dat mij mateloos interesseert. Met name omdat het hier veelal over menselijk gedrag in combinatie met technologie gaat.
Veel leesplezier!
~Stéphan

Behavioral design
Mis dit artikel over verliesaversie niet
Productiviteit
Muisbewegers
Cookie pop-up killer
How zeg je nee als je reeds ja hebt gezegd
Kennisleiderschap
Thought leadership-content: waarom werkt het?
AI
Complotdenken
Complotexpert Abbie Richards: ‘Je kunt altijd ontsnappen aan complotdenken. Áltijd’
'Ik stel maar een vraag!' Nee, je verspreidt desinformatie
#voorjougeschoten
Stéphan Lam

Als 'professional reader of the internet' lees ik veel artikelen. Sterker nog, ik heb ze #voorjougelezen, zodat jij niet meer op zoek hoeft te gaan voor het neusje van de zalm. Ik deel alleen zaken die ik écht gelezen heb en écht de moeite waard vind om te delen. Onderwerpen: digital marketing / social media / tech / innovation / productiviteit / muziek / fotografie. Veel plezier met #voorjougelezen.